bloggdigigne

Alla inlägg den 12 juni 2011

Av maja - 12 juni 2011 23:17

glömde ta bilder på min utrusting men hade jätte brotom efter träningen.

men träingenn guck bra ni frå bildenra ni morron måset dra och sova nu pusspuss/maja

Av maja - 12 juni 2011 22:28

besök den GOA bloggen , http://enkakaiugnen.bloggplatsen.se/

Av maja - 12 juni 2011 22:14

vill bli brun ! undra om man blir brun om man solbränner sig mycket i morgon en heldag ? :D  det måste var as varm & solen ska ligga på ! så man blir brun . mamma ska nog ta ner vårt solarium innan fredag så man blir brun t skolavslutningen ? :D 


najooo , nu får man se på ALVIN & GÄNGET & somna så man kommer t det roliga ? (a

kommer finnas ruunt 3000 bilder från skara sommarland . men kommer ladda upp dom på fb / bdb då :)  & några fina på bloggen :D



/bp 

Av maja - 12 juni 2011 20:43

fredag: skola , student hos Markus Hecktor (a hihi , det blev la 1 fjärdedel 4.5:a cider xd & första gången jag fick för pappa att dricka en sånn :D  seenare kom Wilma Hecktor ,så vi hade jätte kul med mia & erik :D haha , fyfan dom två skadar ju sig hela tiden & så skada Wilma mig 2 ggr -.- så har svinont i min läpp & haaaacka -.- 

men jävligt kul ! (:


bloggtork på min vanliga blogg så håll mer koll på denna ! :) <3



/bp

/bp

Av maja - 12 juni 2011 13:42

Maja sa att vi hade fått en kommetar om att fota våran utrustning ..

blev litet kort inlägg men ska kolla mailen & dra t stallet :) 



/bp

Av maja - 12 juni 2011 13:27

Hej, ska träna för helen i dag '¨;D kamran hänger men ner till stallet

det va en som vill ha tips och bilder mm på våran utrusting så

idag ska jag ta kort på mina sadlar och träns mm 

och sedan lägga upp här och skriva lite om de, sen ska jag tvinga maja

min kusin att ta lita kort eller så tvingar jag evelina ahahhah.


Så vad ska ni hitta på idag??
sn ska jag bara slappa, ksk va med en kompis inte vet jag;D

men nu´´i får ha dte bra så länge pusspuss/maja 

Av maja - 12 juni 2011 12:20

godmorgon ! 

alltså ibland hatar jag Maja , hon har redan sommarlov :o    bajs på henne !

men jag känner att jag har bildstopp ? 


hihih , here comes ....


btw , vill ni ha bilder på mig & Maja Niklasson ? (yyyyy


            




/ bp

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker ni om designen?!:)
 ur dålig!
 både dålig & bra!
 JÄTTEFIN! :d

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

teamdh

bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards