bloggdigigne

Alla inlägg under juni 2011

Av maja - 30 juni 2011 22:14

god natt, måste sova nu för att jag ska upp tidigt i morron:D


haha ska te gbg ;D maja gilla. bloggar när jag kommer 

hem lovar det ;D  men nu måste jag sova god natt!!:DD//majjjja

Av maja - 30 juni 2011 22:13
jag ska på läger 17-21 juli och
 söker gästbloggare, maila ett gästboksinlägg
 till majjzann@hotmail.com mejla med max 4
 bilder, du kan skriva en tävlimgsberättelse eller om en specielhändelse
 ellervad vetjag, du får länka till din blogg så mycket du vill.//majja
Av maja - 30 juni 2011 20:07

nu har jag maja en fråge stund, fråga frågor till mig;D


fram tills på onsdag kan ni ställa frågor

pusspuss/maja

Av maja - 30 juni 2011 19:54

hejsan idag fick jamen vila efter en hård vecka,han vilar i morron

med. Vill ni ha en vidio blogg??

Jam har vart duktig hela veckan:D


Vill ni veta vad jag har haft för ponnys innan jam??


igår hoppade jag 60-70 på jam han var jätte

snäll, sen på kvällen åkte jag till sommar hoppingen på nuntorp

här kommer lite bilder på natta, bellas storasyrra

dom ärlite redigerade för att jag skulle fixa ljus och så

här kommer dom

     natalie är alltid glad;D      love this photo, pelle is so cute


fick inga bra från när dom hoppade. men ha det bra så

hörs vi:D/maja

Av maja - 30 juni 2011 13:17

sorry , för jag har inte bloggat på ett tag!                                                                   men igår red jag med Therese & rudolph & Salka ..! gick la bra men jag kände i början att hon kändes inte okej . jag tänkte '' fan nu får det inte hända igen'' & jag vänta lite till slutet för att prata med therese . men jag kände det hela tiden , hon ville inte ställa sig åt höger fram & bara ställde i från högervarvet .. ! jag bara .. ''nej nej nej neeeej ''  men sen i slutet så fick therese hoppa upp på salka & kolla vad det var för fel & jag fick hoppa upp på rudolph .. då hade salka sträckt sig .. men therese red runt & vänta tills det släppte & det gjorde det tillslut :) sen var hon helt okej. det är jag glad för :)                                                                                                                                         idag kl 6 så ska jag träna för jonas wallgren :) kommer bli grymt azum , för malin hoffmann ska va meeeeeeeeed ! :)     men ska äta nu .. ! /bp


















Av maja - 29 juni 2011 21:13

någon som vill gästblogga.
Skicka din "text" och gärna bilder till ( filmer går också bra ), 
hestteamet@hotmail.com
om ni mejlar med film så mejla med länkt till den och inte som fil!
skriv om dig å din ponny, du får länka till din blogg, skriv om en specel händelse
i ditt liv. Ja vad vet jag?  
hoppas att någon vill gästblogga.
ha det bra kram  puss maja o bella

Av maja - 27 juni 2011 18:15

Hej, ridingen idag gick super han var jätte duktig, vart lite misförståd ibland men det upstår alltid. Jag tränade övergångar, sen i slutet red jag igen om lc1 bara för skojskull Det gick kanon. imorron ska jag hoppa för johanna, haha hoppas det går bra jag vill i allafall hoppa 60-70, sen ska jag hoppa på söndag med. ska se om jag kan be någon ta kort i morron när jag rider, hoppas det. men nu ska jag käka bloggar mer i kvälll puss/maja

Av maja - 27 juni 2011 15:08

har precis vart i stallet & ridit salka barbacka en liten stund medans Natalie & Therese red & arbeta med hästarna...! 

Vi har ju fått en minishettis som heter Doris. så jävla sööööt!:o haha... snart ska ni få paddock! så härligt & så slipper man rida i hagen..!

men nu ska jag äta & på torsdag blir det att träna för Jonas med Salka...! :) 



ska försöka skriva längre inlägg än vad jag gör nu men... xd




/bp

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker ni om designen?!:)
 ur dålig!
 både dålig & bra!
 JÄTTEFIN! :d

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

teamdh

bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards