bloggdigigne

Alla inlägg den 17 juni 2011

Av maja - 17 juni 2011 21:34

torsdag:skolan & på syslöjden & nästsista rasten så jaga pontus.M mig typ hela tiden & kasta garn på mig XD och jaga min boll hela tiden :(( haha fyfan vad kul de va .


_______________________________________________________________________

vi har haft så kul denna terminen.. men så klart allt blir katastrof & ännu mer underbara med andra ... varför händer det sista ... ? man kan väl hålla sig till den? alla förändras till idioter .. som jag till & med känt hela livet .. men den bästa som är med mig är ju Maja (bloggkompisen) hon ringer mig jämt .. & jag blir så glad att hon ringer ! den bästa .. bästa vännen .. följer med i mitt liv . hjälpsam .. men dom andra kan man bara tro att dom är så fail .. du är min .. men jag tror inte på dej . 2 månader ? kommer det bli mer? mina vänner blir till idioter .. ?  mina kompisar är så dumma mot min ...... , hon är den bästa som finns , hjälper mig hela tiden . blir sur ibland med , hon är ju min ......  tack ni bästa som finns .. speciellt Maja ..& Natalie (syster)                                                                                                                                          /bp










Av maja - 17 juni 2011 21:12

hej idag fick jam vila efter en hård vecka

imorron blire dressyr träning för nina;D

vid 12 ska jag rida sen blire chilla hala dan;D

nu sitter jag här och propar i mig godis;D

hoppas att jag orkar blogga mkt nu när bella 

är borta;D men det tror jag allt, jag vet 

kanu ju köra hot or not, skicka in era bilder till

hestteamet@hotmail.com

och döp mejlet till hot or not;D


ja ha det så jätte bra så länge

pussssssssss/maja simonsson

Av maja - 17 juni 2011 19:38

0707653023 <3



/bp

Av maja - 17 juni 2011 19:29

är ju på ridläger i 5 dagar men ska kolla om det finns internet så kan jag blogga men vet inte än , så ja " efter ridlägret blir det jätte många bilder ! :) 


i dag har vi lämnat salka hos AWK redan :D i morgon börjar det .. hon trivs xd (med all halm som hon käkar upp , så om hon är tjock ksk jag longerar henne i ridhuset hos AWK & så :D eller bara travar runt med henne också ..

tjockis SALKA kommer hon bli ! 

buhuh .. så först ska hon kolla på vår sits & andra lektionen hoppning med studs & sånt :D jag älskar studs fast steg hatar jag & att hon kommer springa som fan tror ja ! ståått i 4 dagar tro ja .. 

men ja .. messa mig så får ni kontakt med mig & ringer upp er med en gång om jag inte rider & smsar när jag är vid den :D


/bp

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker ni om designen?!:)
 ur dålig!
 både dålig & bra!
 JÄTTEFIN! :d

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

teamdh

bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards