bloggdigigne

Alla inlägg under juni 2011

Av maja - 26 juni 2011 22:02

hej och förlår för dålig update av mig,

nu ska jag berätta lite om i går

natta var här bella(bloggkompis) stpra syrra hon

hjälpa mig med jam, jag hoppade

han var jätte snäll och det gick skit bra men här får ni en film;D
titta extar någa från 0,32 haha




visst e han fin?


här får ni 2 bilder

  uppe vad gör  han? tror att han gör ett byte han brukar göra det ibland, bilden ärtagen efter en landign

  här serdet bättre ut


ha det super nu och jag lovaratt uppdatera super bra

puss/maja

Av maja - 26 juni 2011 20:25

i dag red man pelle ! :) gick suuuuper :)

hehe , han var lite pigg & ksk lite min typ om han var lite lugnare ,,, men fick ju stopp .. men galoppen är ju fullrejss ! 


men bild is here ! :) 

   


bara så ni vet så ää han en storhäst ARAB så han har ju farten i blodet. !




/ bp

Av maja - 26 juni 2011 19:22

Visste ni att Salka har en avkomma? :)
Saga IV heter hon, och har för mig att hon är född 05.
 
En barbieponny!, så otroligt söt är hon, duktig i dressyr & hoppning.
Pappan är Willoway Goldigger.
EGNA MERITER 
SNF utställning: Guldbelönad samt guld i avkommeklass , Res Bästa Hingst 
3-årstest: 
Kvalitetsbedömning: 
Ungponnychampionat:
NF-Mästerskap: 1:a Dressyr 1998, 1:a Championat 1998
Tävlingsresultat (SvRF): Vinster och plac FEI dressyr. SM-Guld i dressyr 1999. Plac tom LA hoppning.
/BP

Av maja - 26 juni 2011 11:56

hihihihi , ska köpa Majas whitaker ridbyxor i blååååå :D <3


100kr :) <3

taccck älskade bäääästa vän (bloggkompisen) <3

 



/bp

Av maja - 23 juni 2011 21:28

ridlägret har ju vart bäääst .. träffat en ny kompis & träffat mina underbara glömda kompisar .. + en underbar _____ <3 men det har vart kul ,,, roligar 5-kamplekar .. skulle sprika i spikar i en planka den som gör det först ... ställa sig i storleks ordning & massa storlekar på en planka & stå kvar på plankan .. ha ett ägg på en sked i munnen ,, göra skotkärra med en av lagkamraterna 6 skotkärran över en planka & sen tbx ( bana)sen var det ngt mer som jag har glömt av .. men sen hade vi mjöl/vatten/ägg krig & doppa Örjan , Alma , Mican , Sanna i poolen :D & näääästan mig .. spela fotboll med FILIP , Malin , Annie & alexander:D  en natt sov jag , malin , annie ute på studsmattan :D det var gott men annie blev lite utanför , för jag & malin tog hela täcket xd           








Av maja - 18 juni 2011 14:59

hej igen, i gäst boken vill jag gjärna tt ni berätter liteom er och 

svarar på dessa frågor.


1; vad heter du?

2; har du egne häst/ponny?

3;tävlar du?

4; varför läser du våran blogg?

5; är det något vi ska förändra på bloggen? 

6; om ja vad förnågot?

7; annat du vill påpeka om bloggen

8; har deu egen blogg?

9;om ja, vad heter den?


svara gjärna i gäst boken eller i en komentar 

pusspuss/majja

Av maja - 18 juni 2011 14:55

hej, tränade för nina idag det gick väl bra. Jam var snäll i allafall.

Vid 4 ska jag med mamma till dalskog, hon ska på agilyti kurs med en 

av våra vovvar;D Antar att jag bloggar mer ikväll, hoppas att ni skickar in bilder nu

till hot or not. Men ha det så bar så berätar jag mer om träningen och läggar ut 

en bild på vad jag gjorde i kväll pusspuss/majja

Av maja - 17 juni 2011 21:34

torsdag:skolan & på syslöjden & nästsista rasten så jaga pontus.M mig typ hela tiden & kasta garn på mig XD och jaga min boll hela tiden :(( haha fyfan vad kul de va .


_______________________________________________________________________

vi har haft så kul denna terminen.. men så klart allt blir katastrof & ännu mer underbara med andra ... varför händer det sista ... ? man kan väl hålla sig till den? alla förändras till idioter .. som jag till & med känt hela livet .. men den bästa som är med mig är ju Maja (bloggkompisen) hon ringer mig jämt .. & jag blir så glad att hon ringer ! den bästa .. bästa vännen .. följer med i mitt liv . hjälpsam .. men dom andra kan man bara tro att dom är så fail .. du är min .. men jag tror inte på dej . 2 månader ? kommer det bli mer? mina vänner blir till idioter .. ?  mina kompisar är så dumma mot min ...... , hon är den bästa som finns , hjälper mig hela tiden . blir sur ibland med , hon är ju min ......  tack ni bästa som finns .. speciellt Maja ..& Natalie (syster)                                                                                                                                          /bp










Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker ni om designen?!:)
 ur dålig!
 både dålig & bra!
 JÄTTEFIN! :d

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

teamdh

bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards