bloggdigigne

Alla inlägg under juni 2011

Av maja - 11 juni 2011 14:36

hej förlåt för dålig update,

nu har jag sommar lov, gööööööööööööööööööööööööööööööötttttttttttttttttt
t.

haha jam får vila idag med, men vad ska jag skriva???


pusspuss/maja

Av maja - 10 juni 2011 08:11

kan fan  inte fatta det, jag har skolavsluting i dag ;D!!! 

Jag ska redan sluta 7an och det känns som jag precis har börjat.

Ska om ca 9 veckoar börja 8an! och få mina försa betyg:O

Det är f*n inte sant.  Min buss går om ca 1 timma.

sen är det avsluting kl 11. 

Min sommar

sola,bada,grillkvällar, mysia uteriter på jam,

kompisar och en massa annat skoj.

 Jag älskar sommaren.

hur ser eran sommar ut?

när slutar ni skolan för sommaren?


menmåste dra pussssss!!!/maja

hej

Av maja - 9 juni 2011 22:22

hej sorry att jag inte bloggat men har hjälpt till på ridskolan.

var där från kvart i två till 6 i går

borstade 7 hästare, lede 1 häst, red 2 hästar:D


idag kom ditt kvart i 2 red jam hjälpta till på avslutingarna


sen hade vi mjöl krig var där till kvart i 9 typ:D


men bloggar mer i morron pusspuss/maja

Av maja - 8 juni 2011 21:10

FRÅGESTUND ! 

btw .... om ni ska fråga ngt tiill mig eller maja måste ni skriva '' till bella'' till maja '' 









Av maja - 8 juni 2011 21:06

har ni tänkt på en sak ? 

tänk Nellie Berntsson´s kommetarer VARJE dag ?   lite jobbigt att ha runt 200 på ett inlägg & typ 1000 kommetarer på dagarnas inlägg ? :o 

fyfan vad duktigt gjort :o 


/ bp

Av maja - 8 juni 2011 20:29

hahaha , planerar ridlägret med micaela Robertsson ;) haha , vi ska säga t anna att vi ska hamna i samma grupp & så ska vi sova brevid varandra & så ska vi ha caruso & salka brevid varandra i stallet :D fyfan vad kul det kommer bli ! :)

vi är lite roliga i bland ! :) 

men får snart göra klart min packlista xd 

haha , 1 vecka kvar ju ! :) 

hihih , sugen på bilder från tävlingen ? :) 

kommetara då ! -.-



/bp

Av maja - 8 juni 2011 15:40

sluta med det du gör , han är min , inte din ! :o  stick & brinn eller vad som helst . bara du inte bor i sverige ! :o

pallar inte meer .


/ bp

Av maja - 7 juni 2011 20:02

ni är jätte duktiga juu ! ? :D

vi älskar er as mycket nu ! , men det ska bli bättre ! 

så kom igen nu ! :)




    /bp

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker ni om designen?!:)
 ur dålig!
 både dålig & bra!
 JÄTTEFIN! :d

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

teamdh

bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards