bloggdigigne

Alla inlägg under juni 2011

Av maja - 15 juni 2011 20:47


haha detta e mitt första 

vidioinlägg 

så klaga inte!!!!


pussokramaja

 
Av maja - 14 juni 2011 23:52

i morron kommer ni få en mega bild bomb men nya som gammla bilder 

haha och vänta er ett gott skratt. haha ha det bra god nat och sov sött alla

blogg läsasre;D puss och kram maja. nu ligger vi på 4 rllrt 5 plats


vi eller jag är grymmast 

Av maja - 14 juni 2011 23:49

god natt nu ska jag sova

jag är ju skita trött


i morron blie lite dressyr på pojken min lilla jam


sen på tordag ksk han får villa och jag drar till torp ellr så

och innahndlar  lite saker

typ shabrak bosratr 

gummi snoddar mm


puss och kram/maajjjjjaaa

Av maja - 14 juni 2011 23:30

sitter och pratar med en kompis, vi ligger 8a på mest inlägg idag. Det är ganska grym.

Men jag o bella är ju grymmast, haha. Men jag är jäääättttttte trött.

Men fråga på nu. Men nu ska jag dra pusspuss/majjja


   

Av maja - 14 juni 2011 22:50

hej har en fråga vill ni ha en vidio blogg från mig? om ni vill vad ska jag säga i den då? ska jag svara på mina frågor i ett vidio inlägg? ni bestämer puss o kram maja












Av maja - 14 juni 2011 22:47

finns så många frågor på g :) vill svara på dom nu ! , men får vänta t i morgon ! 

alltså ... venne om videoinlägg funkar .. men får testa ! ok ? 


haha ... vad va det som jag skulle göra nu ? :oo

har suttit i 6 minuter & kommer inte i håg vad man skulle göra ? :o

juste , nu kom jag på det . men nu blir det stopp på bloggningen för kvällen ! ska se om vi finns med på topplistan! :D


/bp

Av maja - 14 juni 2011 22:47

finns så många frågor på g :) vill svara på dom nu ! , men får vänta t i morgon ! 

alltså ... venne om videoinlägg funkar .. men får testa ! ok ? 


haha ... vad va det som jag skulle göra nu ? :oo

har suttit i 6 minuter & kommer inte i håg vad man skulle göra ? :o

juste , nu kom jag på det . men nu blir det stopp på bloggningen för kvällen ! ska se om vi finns med på topplistan! :D


/bp

Av maja - 14 juni 2011 22:11

DET STORA HÄSTTESTET 2011- Alla som håller på med hästar måste fylla i!

Dressyr
[x] Du har fått en häst att jobba i önskvärd form
[x] Du har ridit i öppna, sluta, fram- och bakdelsvändning
[x] Du har gjort en galoppfattning från halt
[x] Du har gjort ett galoppombyte
[ ] Du har ridit en galoppiruett
[ ] Du har ridit i piaff
[ ] Du har ridit i passage 
[x] Du har tävlat en klubbtävling/clear round  
Hoppning
[x ] Du har hoppat med över 10 hästar
[x] Du har hoppat 50 cm
[x] Du har hoppat 70 cm
[] Du har hoppat över 1 meter
[x] Du har hoppat studs
[x] Du har hoppat en kombination
[x] Du har hoppat ett stigsprång
[ ] Du har hoppat en oxer på 1.10cm
[x] Du har tävlat klubbtävling/clear round


Western
[] Du har ridit western
[ ] Du har gjort en slide stop
[ ] Du har gjort en spin
[ ] Du har ridit en trailbana
[ ] Du har ridit ett reiningmönster
[ ] Du har ridit på en hand
[ ] Du har ridit roping


Uteritt
[/] Du har ridit på långritt
[x] Du har galopperat över ett fält med andra ryttare och hästar
[] Du har ridit ut med fika
[x] Du har sett djur som älg, rådjur, harar m.m vid uteritter
[x] Du har hoppat över fallna träd, stenar osv.
[x] Du har haft kapplöpning med ett annat ekipage
[ ] Du har ridit och sovit i tält


Skador
[] Du har ramlat av och skadat dig
[x] Du har fått ett stort blåmärke när du ramlat av
[x ] Du har flugit av på ett hinder 
[x] Du har gått omkull med en häst
[] Du har brytit något när du ridit
[] Du har svimmat när du ramlat av


Frihetsdressyr
[] Du har löslongerat en häst
[x] Du har ridit en häst utan någon utrustning och den har lyssnat på dig
[x ] Du har fått en häst att lägga sig ned
[ ] Du har ridit i spansk skritt
[ ] Du har suttit på en häst som stegrat på kommando
[x] Du har fått en häst att galoppera efter dig


Utrustning
[x] Du har ett par ridbyxor
[x] Du har en egen hjälm
[x] Du har en säkerhetsväst
[x] Du har fler än ett ridspö
[x] Du har ett par ridstövlar
[x] Du har fler än tre träns
[x] Du har en dressyrsadel
[] Du har en hoppsadel
[x ] Du har en allroundsadel
[ ] Du har en westernsadel
[ ] Du har en bomlös sadel
[ ] Du har en spansk sadel
[x] Du har ett par benlindor


Hästar du har:
Gjort galoppombyte på: jam
Ridit i piaff: -
Hoppat 1 meter:
Tävlat:  Hedda , Wille , Nordpan  Jackson, jam, robin, troja, busrfö, merlker felr?
Ridit trailbana på: -
Ridit på en hand: Ridit på långritt med: ? kom int eohåg om jag gjort det
Tävlat på skoj i kapplöpning med: MINDY
Ramlat av från på ett hinder:busfrö
Ridit utan utrustning: troja(grima,grimmskaft)
Ridit i spansk skritt: - 


Din utrustning (märke) :
Ridbyxor: JW
Ridstövlar: ingenaning
Ridhjälm:horse life?
Vindjacka:VENE
Säkerhetsväst: ?


Hästens utrustning (märke) :
Sadel/sadlar:  ingenaning
Träns:ingenanning
Benskydd: JW
Täcken: vettefa 
Schabrak: ????
Bett: venne
Stigbyglar: venne
Sadelgjord/sadelgjordar: venne
Hästgodis: venne
Pälsglans: veenne
"Tränsmössor":  Gold medal å massa fler! :)
Benlindor: venne


/maja simonsson

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker ni om designen?!:)
 ur dålig!
 både dålig & bra!
 JÄTTEFIN! :d

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

teamdh

bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards