bloggdigigne

Alla inlägg under juni 2011

Av maja - 17 juni 2011 21:12

hej idag fick jam vila efter en hård vecka

imorron blire dressyr träning för nina;D

vid 12 ska jag rida sen blire chilla hala dan;D

nu sitter jag här och propar i mig godis;D

hoppas att jag orkar blogga mkt nu när bella 

är borta;D men det tror jag allt, jag vet 

kanu ju köra hot or not, skicka in era bilder till

hestteamet@hotmail.com

och döp mejlet till hot or not;D


ja ha det så jätte bra så länge

pussssssssss/maja simonsson

Av maja - 17 juni 2011 19:38

0707653023 <3



/bp

Av maja - 17 juni 2011 19:29

är ju på ridläger i 5 dagar men ska kolla om det finns internet så kan jag blogga men vet inte än , så ja " efter ridlägret blir det jätte många bilder ! :) 


i dag har vi lämnat salka hos AWK redan :D i morgon börjar det .. hon trivs xd (med all halm som hon käkar upp , så om hon är tjock ksk jag longerar henne i ridhuset hos AWK & så :D eller bara travar runt med henne också ..

tjockis SALKA kommer hon bli ! 

buhuh .. så först ska hon kolla på vår sits & andra lektionen hoppning med studs & sånt :D jag älskar studs fast steg hatar jag & att hon kommer springa som fan tror ja ! ståått i 4 dagar tro ja .. 

men ja .. messa mig så får ni kontakt med mig & ringer upp er med en gång om jag inte rider & smsar när jag är vid den :D


/bp

Av maja - 16 juni 2011 22:52

hej igen, lovade ju lite bilder 

gamla som nya men har inte så många på

denna men får lä ta och börja med att bjuda lite på mig själv


jag och min pappa

       uppe; jag 2005  uppe 2011 nere ???

 

nere 2010?

   nere; jag o bella 2011


ja som sagt nu har jag bjudit på mig själv lite

imorron ksk det kommer lita fail bilder;D


men ha det bra puss/maja 

Av maja - 16 juni 2011 22:30

hej red lite dressyr idag det gick väl fint, evelina hängde med ner och

hade en liten lektion för mig, sen satt vi upp i grimma o grimskaft och bara

skritta, jam var jätte  snäll fick även  testa att sitta på

min systars häst som är 156 tror jag om jag minss rätt

och jam är 140. Lite skiland där, laddar upp två bilder så får  ni

se pusspuss/majja

   uppe jag o jam nere jag o min systers häst någon skilland på stl??  


OBS vi skrittade ändast i grimma o grimskaft inget annat

Av maja - 16 juni 2011 20:30

kommer berätta lite om ridlägret nu ! :) 

vad jag kommer använda när jag rider .. 


Hoppning : 

Jag:

[x] hjälm

[x] ridväst

[x] ridstövlar

[x] hoppspö

[ ] dressyrspö 


dressyr :

Jag:

[x] hjälm

[ ] ridväst

[x] ridstövlar

[ ] hoppspö

[x] dressyrspö 




/bp


 

Av maja - 15 juni 2011 21:32



/bp

 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker ni om designen?!:)
 ur dålig!
 både dålig & bra!
 JÄTTEFIN! :d

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

teamdh

bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards