bloggdigigne

Alla inlägg den 6 juli 2011

Av maja - 6 juli 2011 22:57
hej, om ni tittar på dom två understa bilderna på¨
 headern så ser det ut som bella
skrattar åt mig:D haha hon la inte märke till det :D ahha
men nu måste jag verkligen gå och lägga mig. Men jag vill
blogga menmen
Får vänta tills i morron att blogga :D ska se om pappa 
kan ta med sig kameran ner och ta lite kort :D
hoppas det :D pusspuss/maaja
Av maja - 6 juli 2011 22:18





http://hestoponnysalu.bloggplatsen.se/       



en blogg jag och bella gjort för att lägga ut grejer ni läsare har 

tillsalu läs på den bloggen för mer info :D


nu ska jag sova är jätte trött:( 


ha det jätte bra alla läsare skriver mer i morron:D


puss/maja











hej

Av maja - 6 juli 2011 21:48

ej förlåt för dålig update men jag har inte haft varken lust. tid eller ork att blogga på

2 bloggar :D men nu ska jag försöka att blogga i allafall:D 

hoppas ni har en bra sommar :D måndag till tisdag var jag på ett ''ridläger''

hos min ridlärare Johanna. Ett ridläger där vi bara red ut och hade skoj.

Vi sov på höet :D Vi Badade med hästana och hade skit kul.

Imorron ska jag hoppa lite och så.


Ni får en bild på mig och jam i vatten 

 

Ivattnet sparkade han med frambenen som han brukar:)

sen så stegrade han lite kul :D 

ni måste ju se min jätte snygga outffit med

   snyggast ever eller vad säger ni???


haha men nu ska jag fixa en sak sn bloggar jag ksk mer om dan och så pussssssssss/maja

Av maja - 6 juli 2011 18:50

vad tycks? :)
   

Av maja - 6 juli 2011 18:13

har inte skrivit inlägg på länge! 

men har mailat & skit så hoppas på svar när som helst så ksk vi fixar en tävling som ni kommer nog älska ! :) 

haha , men just nu ser man på fotboll  , australien & norge xd haha när kommer sverige då ? haha , ja ! hoppas att man inte får sånna skader när man spelar som dom gör (a) 

men aha , nu ska vi prata om bloggen ?

VILL HA SVAR NU !

haha .. men aha , i morgon ska man träna för Jonas igen :)

men ja , herrå ! <3


/bp

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker ni om designen?!:)
 ur dålig!
 både dålig & bra!
 JÄTTEFIN! :d

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

teamdh

bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards