bloggdigigne

Alla inlägg den 14 juli 2011

Av maja - 14 juli 2011 21:57

mitt allt ... hur kommer jag kunna.. jag vill inte .. gråta tills sömns den dagen.. :'(

jag kommer va där hos dig hela tiden .. mina tårar faller i förväg.. kommer inte orka .. kommer falla i hop .. mår dåligt.. hur kommer jag verkligen kunna .. du skulle ju vart med mig hela resan .. inte nu .. hela resan.. nu kommer det bli en evighet ..  min eviga tid med dig.. det va allt .. älskling .. bara så du vet att jag älskar dig mer än allt på jorden & kommer aldrig glömma dig .. alla minnen vi har haft .. 


skulle kunna skriva en hel jävla sida eller x1000 .. men jag orkar inte .. kan inte se för tårar kommer .. :'(



     


älskar dig älskling .. <3 


/bp




ksk inte blir mycket uppdate nu.. men nu får följa med Maja lite i svängarna ..

Av maja - 14 juli 2011 10:26

hej, jag ska på ridläger snart och söker gästbloggare till båda mina bloggar. Om du har lust kan du mejla ett inlägg till majjzann@hotmail.com och skicka med 4 bilder skriv gästbloggning i änmes raden. tack på förhand
du får länka din blogg så mkt du vill i ditt inlägg


mina bloggar http://bloggenommittlivsomryttare.blogg.se
http://teamdh.bloggplatsen.se

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker ni om designen?!:)
 ur dålig!
 både dålig & bra!
 JÄTTEFIN! :d

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

teamdh

bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards