bloggdigigne

Alla inlägg den 28 juli 2011

Av maja - 28 juli 2011 23:07

fyfan va jag älskade träningen idag! rudolph va grymt duktig men gott svår eftersom hon är störhäst & sånt skit .. men jonas tyckte ja va så duktig! :)  jag är jätte nöjd .. vi öva lite på galoppen .. längning .. kortning & sånt skit & det va ju första gången jag red henne! :)  jag älskar den hästen! :)   men bilder kommer senare när min msn funkar! 


MEN DETTA ÄR MIN BÄSTA RIDNING EVER TRO JA XD <3


/bp

Av maja - 28 juli 2011 19:16

Heeej, idag drog familjen till överby:;D köpte present till bella och emelie.

Seen köpte jag 1 linne. 1 par thigts och 2 par bikini överdelar :D
bilder på det jag köpte ksk kommer sen. dock ej pressenterna :D
sen så ska ni få bilder på det jag köpte sist med:D
haha nu ska jag snart äta:D mummms sen uppdaterar jag mer det lover jag pusss
Av maja - 28 juli 2011 14:30

träning kl 6 med malin (teamem) :)  kommer bli azum .. :DDD fast jag kommer nog dö .. ska träna rudolph i stället & den är ju inte så kul om man får några lite hårda tygeltag .. jiho .. då ligger jag på marken :)  haha , men natalie tar med sig Pelle så om jag inte klarar av rudolph så får jag ta pelle .. men ska dit kl 5 & rida fram .. & känna på henne eftersom 1 gången jag rider henne riktigt .. annars har jag bara skrittat på henne ..men får nog snart byta om .. vidare t stallet sen & provrida mina tretorn ;)


nu ska jag byta .. & självklart ska jag berätta vilken outfits sen :)


/bp 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker ni om designen?!:)
 ur dålig!
 både dålig & bra!
 JÄTTEFIN! :d

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

teamdh

bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards