bloggdigigne

Alla inlägg den 7 juli 2011

Av maja - 7 juli 2011 23:57

red ju för Jonas i dag. 
vi red dressyr.. var verkligen nöjd med dagens''träning'' .

vi skulle öva på ökad trav flera varv & salka sprang ju 180 kändes det som ! :o  fyfan vad hon sprang.. det var lite jobbigt med att hon gena lite , men fick ut henne med en gång! , jonas är ju as duktig! , lärt mig massor.. 


skriver lite hur hon kändes:

skritten:helt lugn, ovanligt lugn, gick fintfint .. ! 

traven:trava på bra, trampa på bra , dagens nöjdaste gångart i dag! 
Galoppen:gick fint , sprang på i hörnen , men rusa i hörnen !


vi går framåt tycker ja ! efter domma 2 träningarna kommer vi längre & längre fram!

men det är ju bara att fortsätta så ksk vi når vårt mål?


första bilden är hos Henrika ( ägaren)

andra bilden hos oss , i år (fast på ridlägret i vattnet)


   skillnad`?
   

tack bästa häst.. du har gjort mina år bäst.. du är som att du är min syster.. ! <3
jag älskar dig .. <3



/bellap 

Av maja - 7 juli 2011 23:53

vad vill just DU läsa om på våran blogg ? 
nu tycker jag ni ska få ta och kommentera & skriva vad ni tycker! (yy



/teamdh 

Av maja - 7 juli 2011 21:33

HAHA , maja tycker jag skrattar på desigen :o

om man kollar på dom 2 där längs ner xd  haha , det var faktiskt kul! 
Nu chattar man med jesper & Robin , stoffer , helt lugnt alltså ! ;) 

men ja , hejdå , skriver mer sen:)
  



/bp

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker ni om designen?!:)
 ur dålig!
 både dålig & bra!
 JÄTTEFIN! :d

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

teamdh

bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards