bloggdigigne

Direktlänk till inlägg 10 juli 2011

skaffa liv kvinna?

Av maja - 10 juli 2011 22:25

såg en tjej hade lagt upp en bild vad dom tyckte om hennes hopp .. ( alltså hot or not) & då hade en tjej kommenterat varför har hon spöet på bogen? 

& här ser ni vår hela chatt ! 


vad tycker ni om att spöet ligger på bogen? , skriv nu ! , 


/bp



KamakuraSimb igår 22:09
det ser ut som att spöt ligger mot hästens bog och det borde det inte göra och du drar upp underskänkeln för mycket men annars ser det fint ut =)
 
equuuuiss idag 16:27
hon ksk smällde till innan ?
 
KamakuraSimb idag 21:33
då är det ännu värre för man ska inte smälla till
 
equuuuiss idag 21:35
hu? , hur fan vet du det ? , hästen ksk tänkte stanna ? så man får smälla till? lär du av en tränare ! :O
 
KamakuraSimb idag 21:37
om man slår till precis innan hindret hoppar hästen av av smällen och inte av rätt avstånd och då blir det fel oO
du borde lära dig hur man rider an ett hinder och hur man skriver vettig svenska
 
equuuuiss idag 21:39
huhu, men får visst smälla vid hindret?
 
KamakuraSimb idag 21:41
man får väl göra precis som man vill men det är inte rätt och inte bra ridning
 
equuuuiss idag 21:45
men , hästen ksk vägrar på hinder? & då blir det ju bättre ridning än att den vägrar hela tiden !
 
KamakuraSimb idag 21:58
om hästen vägrar hela tiden är ju nått fel och då borde man hitta orsaken till att den vägrar istället för att piska den framför varje hinder! Den kanske har ont någonstans eller rädd, då knäcker man ju hästen genom att slå den så den ska hoppa
 
equuuuiss idag 22:17
alltså, du är väldigt trög?
 
KamakuraSimb idag 22:20
alltså, du borde fan inte hålla på med hästar?
 
equuuuiss idag 22:21
öh? , jag är snäll mot mina hästar? , jag piskar aldrig mina hästar..? ;s , så hur vet du hur jag rider oxå? , bara för jag säger att man kan göra så , så gör jag inte det? :o "
 
KamakuraSimb idag 22:23
så du tycker att andra ska slå sina hästar framför hindrerna om dom vägrar men du själv skulle aldrig göra så? dubbelmoral!
 
equuuuiss idag 22:25
ne ? , min ponny vägrar aldrig ? du vet man få smälla till 1 gång sen får man inte?
 
 
Ingen bild

anonym

10 juli 2011 22:38

ladda upp bilden som ni pratar om.

maja

10 juli 2011 23:01

ok

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maja - 20 september 2011 20:28

    slängde ihop dom lite snabbt brukar vara nogranare :D    två andra jag redigerat          Jag är inte värlsa bäst men men :D ha det bra puss ...

Av maja - 20 september 2011 19:30

hej, jag heter maja och är snart 14 år jag gör disigne på bloggplatsen endast här. då jag inte kan på blogg.se och andra ställen Just nu så fixar jag bara med min egna men om ni vill ha en disigne så kontaktar ni mig på majjzann@hotmail.com ...

Av maja - 31 juli 2011 20:21

maja vill tydligen inte blogga mer nu .. så hejdå isf!  /bp ...

Av maja - 30 juli 2011 22:30


Hejjj nu ska jag sova lite grann , sen upp och sola och bada i morra igen, sen ska jag ksk till stallet och fota lite :D hoppas hoppas:D haha i morron så ska jag bada mkt och träffa kompisar men nu måsta jag sove efter som jag ska upp tidigt i morra....

Av maja - 30 juli 2011 19:17

Idag var jag på stranden med Maja,Hanna och Lovisa:DDet va skit kul, är brändd på ryggen men what ever, Jam fick vila idag för det va 20 grader redan vid 9 så. På stranden träffade vi massa niceee folk:D och badade och solade en massa:D drar ditt...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker ni om designen?!:)
 ur dålig!
 både dålig & bra!
 JÄTTEFIN! :d

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

teamdh

bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards